Glsm0708 benim 2,5 aylık bi oğlum var, 2 hafta önce bronşitti. Önce sadece burun tıkanıklığı ve öksürükle başladı sonra bronşite çevirdi. Biz günde 4 kez ventolin buhar, 2 kez cortair buhar veriyorduk. Her buhar sonrası da serum fizyolojikle burnunu yıkayıp aspiratör ile çekiyorduk. Bayağı bi balgam çıkarmıştı. Şimdi iyileşti çok şükür, buhar cihazının çok faydasını gördük🙏🏻