Melisa2345 öncelikle 20 aylık da olsa her ağladığında yüz vermeyin canım her istediğini yapmayın her istediğini eline vermeyin, bişeyler için sürekli ağlıyorsa bırakın biraz ağlasın ağlamaktan zarar gelmez aksine rahatlar, her ağladığında susturmak için uğraşırsanız bebek hep ağlicaktır, tabi susturun ama her seferinde değil bağırıp ağlamaya başladığı an onu biraz öyle bırakın sabredin bakacak kimse tepki vermiyor daha çok bağıracak yine kimsenin umrunda değil böyle böyle pes edecek canım o biseylere ağladığı an arkanızı dönün duymamazlıktan gelin 3 çocuğum var ilk çocuğum aynen sizinki gibi olmuştu 2. De artık ipleri ben elime aldım çok ağladığı zaman ne yapıp ettiysem susmadığında bırakıyordum ağliyordu bazen 1 saat ağlıyordu ve bi sure sonra pamuk gibi bir kız oldu