Slovem08 Kızlar bir şey danışmak istiyorum bebeklerin 4numara bezi 14 kilo olana kadar gerçekten kullandı mı ? Bir de şuan ortalama 8 kilo biz daha kaç ay acaba 4 numara kullanırız ona göre stok yapmayı düşünüyorum da hesaplı olduğu için şuan zamlanmadan
Guzelkizimbenim Slovem08 benim ki 16 aylık 3 numara kullanıyorum bende 4 aldım stok yaptım ama kilo alımı olamadı elimde kaldi
Elif1010 Slovem08 hayır kullanılmaz bebeğim 10 kilo sleppy 5 numara kullanıyorum 12 13 olduğunda 6 numaraya geçeceğim
DaisyMom Slovem08 ne kadar suredir 4 kullandigimi hatirlamiyorum.Molfix kullaniyorum.Bezden beze degisiyor bu durum.Uzun bir sure daha devam ederim gibi geliyor.Bebegim 9 kilo 700 grdi en son.
AsyaninAnnesiiii Slovem08 stok yapacaksanız hem 4 numara alin hemde 5 numara . 4 numara bezi 14 kilo olana kadar kullanılmıyor 10,11 kiloydu galiba 5 e geçmiştim. Sızdırma cok olmustu.
Slovem08 Guzelkizimbenim Herhangi bir sorunu var mı kaç kg bebeğiniz ? Yada 6 aya kadar güzel alıp sonrasında mı almadı kg ? Bizimki 5 aylık olucak daha ölçüm yaptırmadım ama evde tartıyla baktığımda 8kg geldi dün.
Elif1010 Slovem08 çünkü bebeğim 14 aylık ve artık kilo alımı durdu 100 200 gram alıyor 2 3 ayda buna stok yapılabilir ama daha küçükse hızlı kilo alır
Slovem08 DaisyMom önlem kullanıyorum ben başta baby me ve bimin bezini kullandım sonra önleme geçtim ve onunla devam ediyorum 5 aylık olucak 8kg ortalama şuan
Slovem08 Elif1010 4 gün sonra 5 aylık olacağız dün kendim evde tartıda tarttığımız zaman 8 kg geldi ortalama birbiriyle uyunlu çıkıyor doktordaki tartıyla en sonda 7.400grdı 4 aylıkken.
DaisyMom Slovem08 him sizin bebeginiz kilosu varmis o yuzden net birsey diyemem.Ve diger bezlerin kaliplarini bilmiyorum.Mesela baby turco kullaniyordum 4 numara ama 5 te kullansaydim buyuk gelecekti kalibi dar oldugu icin.Simdi molfix 4 kullaniyorum. Bu arada benim bebegim 9 ay 19 gunluk
Slovem08 DaisyMom bebeklerin kilo alımı ilk aylar kadar çok olmuyor deniliyor ve zaten normalde önceki aylar ortalama 1 kilo alıyordu şuan 600-700 gram almış oluyor bide her ay yine 1 kg dan hesapladığımız da bile 2-3 ay kullanır gibi oluyor o yüzden şuanlık elimdekiler yeticek gibi 5 numarada aldım zaten denerim elimdekiler bitince ona göre bakarım olmadı
DaisyMom Slovem08 mesela 8.aydan sonra cok kilo alimi olmuyormus.150 200 gr araligi.Aynen iyi yapmissiniz.
Slovem08 DaisyMom anladım yavaş yavaş alımı duruyor demekki çok kilolu olması da güzel değil hoş ideal sağlıklı olsun yeterli bence 😊
AsyaninAnnesiiii Slovem08 5 numara da illa kullanılacak uygun iken almaniz da fayda var. Beden büyüdükçe fiyatta artıyor çünkü