Deniz-frnc Herkese merhaba.Oğlum dogdugundan beri mama+anne sutu şeklinde besleniyor. Şuan 10 aylik ama malesef ev yemegi yemiyor zorla agzina atıyorum ikincisinde kesinlikle ağzını kitliyor ve ağlıyor. Önerisi olan var mi
Bebegimicin1 Deniz-frnc kendi önüne koy kendi kendine yemesini sağla bazen kendileri yerken daha iyi yiyolar sen hiç yrmiyor diyorsun ama bazen döküp saçmak onların hoşuna gidiyor ben alt açma bezlerini birleştirip büyğk örtü yapmıştım yere nekadsr dökerse döksün takmıyosum çünkü alt açma bezleri sayesinde kirlenmiyosu kıyafetşerde makinaya atınca çıkıyor zaten
Makaron_88 Deniz-frnc zaten zorlarsan almaz kasığı o an canı yemek yemek istemiyorsa zorlama yeme reddi e yol açarsın
Bebegimicin1 Deniz-frnc benim oğlumda atsrsı yere öyle öyle öğreniyoşsr bazen hiç bişey yemiyor xorşamıyorum krndi elimden tutup mutfaga götüresiye kadsr bekliyorum birde emen bebek çok yemiyor ben emzirmeyi bıraktırdıktan sonra daha rahatladım yitor şimdi