IceLady 2 ay 27 günlükken gayet bilinçli bir şekilde dönüp iki elinin üzerinde durdu. Neden her bebeğin farklı olduğunu söylemek yerine bu şekilde bir yorum yaptınız ki? 3 buçuk aylıkken de kendi etrafında sürünerek dönüyordu yavaştan. Şu an 5 buçuk aylık emeklemeye başladı yine yavaştan. Her bebeğin gelişimi farklı. Herkes bebeğini olduğu gibi kabul etse olmuyor mu?