Kızım 4 ayına giriyor bir kaç gün sonra. Artık sütüm yeterli gelmiyor malesef, gündüzleri hiç uyumadığı için sürekli emmek istiyor, galiba tam doymadığı içinde uykuya dalamıyor. Mama başlıcaz fakat hangi mama daha iyi çok kararsız kaldım. Sma çok iyi diyorlar bilgisi olan paylaşabilir mi acaba.