Merhaba bebeğim 2.5 aylık 5 6 gündür yeşil ve İshal şeklinde dışkı yapıyor . On süt olayına 2 günden sonra çok dikkat ettim . Alerji var mıdır diye düşünüyorum ama alerji olsa daha öncesinde belli olmaz mıydı şu an ilk kez böyle biseyle karşılaşıyoruz. Tecrübeli olan annelere danışmak istiyorum sebebi ne olabilir ?