Meryemravza 5 aylik Kizim bir haftadir kabizi var huysuzluk ve aglamasi oluyor kaka yapamayinca sabah aksam hakiki zeytin yağ veriyom ise yaramiyor dokdora gitmelimiyim sizce gitsem ilav veriyormular bilgisi olan varmi lutfen acil cvp verin..☹
1annecik Meryemravza bence götürün en azından bir muayene etsin doktorunuz belki bir probiyotik verir ve bağırsak sistemi düzenlenir. Çok geçmiş olsun
duru_20 Meryemravza bizimde olmuştu ilaç vermişti doktorumjz ama ismini hatırlamıyorum bence götürün çocuğa daha fazla işkence olmasın. 🙁
duru_20 Meryemravza yaptıysa iyi bikaç gün takip edin sabah akşam 1 çay kaşığı z.yağ verin yine kabız devam ediyorsa götürün