UrasBaby Kızlar bebeğim 2. Ay 24 günlük 3 gün öncesine kadar her gün 2 kez düzenli kaka yapardı son 3 gündür olanları belirtiyorum 1.gün bir kez yaptı 2.gün hiç yapmadı 3.gün hala yapmasını bekliyorum sizce bu normal midir ya Endişe ettim biraz
turkan-5 UrasBaby 1 haftaya kadar normal 6. Gun doktora götürdük biz fitil verdi yarin da yapmazsa oyle kullanın dedi 7. Güne kadar normalmiş yani
Esilasel UrasBaby kızım 4. Ayına giriyor 5 6 günde bir yapıyor ve kabız değil. Yani bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal karşılanıyor doktorlara göre. O yüzden sıkıntı yok annesi🙂
UrasBaby Teşekkür ederim kızlar 3. Gün yaptı bebeğim kabız olsa huzursuz olurdu diye düşünüyorum keyfi yerinde çok şükür