Ahsenimltm Lokum benimki daha 3 u doldurmadan destekli oturtmaya basladik kucakta kendini one atiyor hep dik oturmak istiyor ama zarar gelir diye korkuyorum bazen kollarindan hafif kaldirip dizime oturtuyorum cok seviniyor. Yazik bebelere hep yat hep yat
Zafley 5.aydayız yarı desdekli oturuyor 4.aydan beri. Doktorumuz hafif meyilli oturtabilirsiniz dedi şu an tam dik ama destekli oturuyor 😊🙏