Woody Umutsuzluk şeytanın işi olduğu için gelecek kaygısına düşmedik 🤗 stok yapıp dar gelirli ailelerin hakkına da girmek istemem. Evimde 1 kaşık şeker yok,yağ azaldı. Bakliyatta aynı şekilde. Rutin aylık alışverişimizi yapacağız.
Tabi ki devir tasarruf devri,nereden nasıl kıssak diye düşünmek çok üzücü. Ben şu an için en çok asgari ücretle geçinenlere üzülüyor, onlar için tasalanıyorum.
Ama bir anksiyete kraliçesi olarak yazık,vah,tüh evlatlarımın geleceği bitti moduna asla girmiyorum. Girersem çıkamam içinden😇