Bir yaşında oğlum var ve hala aktif bir şekilde emziriyorum gün içerisinde ev işleri , bebek bakımı, emzirme vs. işleri yalnız yapıyorum ve çok halsizim çocuk doktorumuz Pharmaton önerdi ama içime pek sinmiyor kullanan ya da bilgisi olan var mı?Bebeğim epilepsi hastası bu arada kötü etki eder mi? Doktora bunları sorduğumda etkisi olmaz dedi ama içim bir türlü rahat etmiyor ama çok halsiz bitkinim.