Badekusum1 Merhabalar benim bebeğim daha yeni doğdu ve çok tecrübesizim. Meme verince sakinleşiyor ve uyuyo ama beşiğine koyduğumda feryat figan ediyor. Napacağımk şaşırdım tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum
aminekzl_ Emmek istiyorsa emzirmeye devam et bu günlerde hep emmek isteyebilir her istediginde vermen gerekir
aminekzl_ Kucak istiyor da olabilir kucagina almaktan korkma ve tabi herşeyden öte gaz problemi de olabilir bazı bebekler çok huysuz olabiliyorlar gaz problemi yüzünden
Badekusum1 aminekzl_ gaz problemi var sık sık çıkarmaya çalışıyorum emziriyorım sürekli sütüm de gelsin diye ama mama da veriyorum çünkü sütüm daha yok :(
aminekzl_ Ben de senin gibiyim başta hiç sütüm yoktu biraz biraz artırdım ama yine kilo alimi az olduğu icin tekrar mamaya basladim ben de cok taktim kafaya mama vercem diye üzülmüştüm ama mevbur bi yerden sonra