Rabbim yardımcı olsun, imtihanını kolaylaştırsın, isyan etme kuzum, muhakkak bu sıkıntının ardında seni bekleyen mükafatlar var, onlar için isyan etme olur mu? Benim oğlumda çok zor teşhis kondu. 18 aylık bebegimden bu güne kadar onlarca tüp kan aldılar, kolundaki arter damarını patlattılar, oğlum cok ciddi kan kaybı yaşadı teşhis konana kadar neler neler yaşadık… en sonunda genetik teste karar verildi, genetik testle belli oldu durumumuz, imkanınız var ise Ankara Sehir Hastanesi çocuk hastanesine götürmenizi tavsiye ederim. Hastaneden de, doktorlarından da cok memnun kaldım. Teşhisi biz orada aldık, bu arada diyarbakirdayiz su bir bucuk yılda gezmedigim hastane kalmamıştı benimde… sana bol bol dua edeceğim… evladının ismi nedir? İsmen de okuyalım, rica etsem söyler misin?