Merhaba güzel anneler
Ben cumartesi günü doğum yaptım. Doğumdan 3 saat sonra bebeğimi yoğun bakıma aldılar. Solunum sıkıntısı vardı. Birde enfeksiyondan şüphelenmişlerdi o temiz çıktı çok şükür. Enfeksiyon yokmuş. Solunum sıkıntısı da o gün çözülmüş. Neden hâlâ orda yattığını sorduğumda bebeğe bakabiliyor muyum besleyebiliyormuyum onu görmeleri lazımmış. Hergün sabah 10dan akşam 7 ye kadar 3 saat arayla gelmemi emzirmemi bakmamı istediler. Bildiğin eğitim veriyorlar ama onlar bakabileceğime ikna olmadan çocuğu veremezlermiş. Ben ilk defa böyle birşey duyuyorum başına gelen varmı? Özlüyorum bebeğimi orda bırakıp eve gelmek çok zor. Hastalığı birşeyi olsa kalsın ama birşeyi yokken böyle olması nedir anlayamadım yardımcı olabilir misiniz 😔