Seymaarda35 ayy geçmiş olsun bu arada bnde 27 gün oldu doğum yapali resmen oldum ameliyat agrimdan daha fazla ağrıdı lanshion krem aldm önce banamisin demedi sonra gümüş kapak denedm iki güne rahtlatti ama geçmedi hemen hiç çıkarmadan kullandm son bir haftadır takmiorm artık iyileşti çünkü hemen alın derim çok faydasını gordm arkadsm solemisti ama bn inanmamıştım keşke en baştan kullanssydm alacak durumum yok derseniz de karbanatli su ile silin sürekli oda iyi gelior hem bebek içinde iyi agznda pamukçuk olmasn diye