Bebeğim 16 aylık ve ben artık tükendim yani neden böyle yapıyor niye böyle oluyor bilmiyorum milletin çocuğunu gördükçe daha çok sinirleniyorum daha çok yipraniyorum daha çok üzülüyorum ya bı çocuk niye geceleri uyumaz aklım almıyor dün sabah 6 da uyudu 11 uyandırdım iki uyku yapıyor ikisinde de 1 saat uyuyor şuan saat 6 ya geliyor ama yok uyumuyor saatlerce salladım pispisladim ne yaptıysam olmadı iki gündür uyumuyor en sonra artık sinirden ağladım Allah aşkına benim gibi olan var mı ben çok yıprandım psikolojim bozukdu artık dişlerimi sıkmaktan ağzımda dış kalmicak.