İyi geceler Efenim ☺️
bugün 2 de sezaryen oldum. 7 de yürüyüşlere başladım ama hala gazımı tam anlamı ile çıkarabilmiş değilim 2 litre kayısı suyu, 2 litre su, 2 bardak sade kahve de içtim ama bana msın demiyor habire geğiriyorum lavaboya da oturdum içimde dolanıyor fakat çıkmamakta kararlı 😢 önerisi olan yardım edebilir mi ?