Merhaba arkadaşlar
oğlum 8 ay 12 günlük dün sabah 9.30 gibi 1 doz Bexsero aşımızı olduk akşam 6 gibi hafif ateşlendi. Calpol verdim. Sonrasında en yüksek 38.4 olmak üzere ateşi sürekli düşüp yükseldi saat 10 da doktoruma danışarak ikinci kez calpol verdim biraz rahatladı ama kafasında sürekli ateş vardı ıslak bezle ateşini düşürmeye çalıştık. Niyayet yine düştü gece 3 e geliyodu baktım cayır cayır yanıyo direkt küvetinde ılık duş aldırdım biraz düştü gibi oldu ama kafası ılık ılık ara ara sıcaklıyo bu süreç normalmi siz neler yaşadınız ? Acaba hastamı oluyo o yüzden mi sürekli ateşi nüks ediyor? Biraz öksürük ve hapşırmasıda var dün domtora baktırdım öksürüğü için ciğerleri temiz bişey yok dedi ama gece öksürürken balgam olunca kuvvetli öksürürüz ya o şekilde öksürdü sizce aşının etkisimi yoksa bebeğim hastalanıyor mu ??