Kısa özet geçeyim ilk 4 ay gazlı olsa da emzikle uyuyan kızım 4. Aydan beri ayakta sallatıyor. Şimdiye kadar geceleri birkaç kez sallatır birkaç kez de emerek uyurdu. Son 1 aydır ise her gece tanesi en az 45-50 dk olmak üzere 5-6 kez sallatıyor. Kısacası sabaha kadar. Çalışan anne olarak kafayı yemeye ramak kaldı çünkü çok yorgunum. Uyku eğitimi falan sökmüyor yataktan kalkıp gidiyor hadi annecim gel yatalım dediğimde ise kaldırıyor kalk kalk diyerek uyuyor taklidi falan yaparsam ağlıyor. Gece zaten full ağlıyor. Gündüz normalde çok neşeli gündüz uykusu 12-13.30 arası düzenli ve gece de en geç 9.30-10 gibi yatar. Sabah erken kalkıyor 7 gibi. Gece emdiği için sık uyanıyor desem hayır en fazla 1 kere emiyor 1 kere de su içiyor. Böyle bir şey duyan yaşayan var mı bir benimki mi böyle acaba gece salla diyor açık açık ya şaka gibi 💆🏻♀️ oya çanaktan destek almayı düşünüyorum çünkü işler çığrından çıktı bir bebek annesinin yanında uyurken neden kalk salla der sabaha kadar gel uyuyalım işte 😶