AyseninAnnesiiii doktor kusma aralığını sordu. emdikten çok sonra kusuyorsa o reflü değil, diyelim on dk sonra kustu, fazla sğtü atıyordur korkma dedi, ama emdikten hemen sonra kusuyorsa ve bu bir iki kerelik değil neredeyse tüm süt içmede oluyorsa reflüdür bu yüzden emzirirken de biraz eğimli tutmak lazım, ya da yatağa koyarken reflü yatağı hizasında tutmak gerek(fazla yüksek değil). Bir de eğer sütü öğütülmüş bir şekilde kesik kesik bir kusmuk halinde atıyorsa o reflü değil demişti. Uzanırken, uyurken ya da emerken çok boğazında kalıyorsa, nefessiz kalıyorsa, reflü Olabilir,