[silindi] ya yanlis anlamayin ama soylediginiz hic birseye katilmamakla beraber sadece bir konuda size biesey soylemek istedim. Elhamdulillah inanci olan biriyim. Ve evet Allah bizi birseyle sinayacaksa her turlu sinar. Ve evet Allah in lutfudur ne yaparsan yap belki cocuk hic etkilenmez. Muthis bir zekada olur. Ama imtihan iste siz de soyluyorsunuz ya. O sabiler bize Allah in emaneti. Yani zaten anne baba olmak basli basina imtihandir aslinda. Ve emanete sahip cikmak gerekir en guzel sekilde. Kul geregini yapar sonra zaten Allah a birakir. Bunun adi tevekkuldur. Oyle zaten Allah isterse cocugum saglikli olur istemezse olmaz Allah isterse zeki olur istemezse olmaz demekle bu isler cozulmez. Hep anlatilan bir hikaye vardir. Adamin biri selin ortasinda kalir bir kayik gelir bin der adam yok Allah beni kurtarir der ucak gelir bin der adam binmez yok Allah beni kurtarir der. Ve adam ölur ahirette der Allah im neden kurtarmadin beni ? Rabbim der kayik yolladim binmedin ucak yolladim binmedin. Bilmem anlatabildim mi ama bana soyledikleriniz dini acidan hic dogru gelmedi. Gerisine birsey diyemem. Herkesin kendi cocugu kendi anneligi. Sevgiyle 😌