Ezo44 4 ay 7 günlük bebeğim var 2 gün önce 4 aylık aşılarını yaptırdık bende o gün covid aşısı oldum o günden beri bebeğim memeyi red ediyor mama ise normal de 120 ml içerken şimdi 60-70 arası içiyor sebebi ne olabilir ne yapmalım tekrar emmesi için?
Wolverine Ezo44 aşı değil de o aylarda meme reddi olabiliyor, geçici birşey atak vs de etkiliyor çünkü. Gezerek emzirmeyi deneyin kucakta, sonra banyoda duşun altında deneyin, yatarak müzikle falan sabırla denemeye devam.🙏🏻
elifinannesiiiiiiiii Ezo44 senin aşından değil kendi aşısından. Doktorum aşı olduktan sonra meme mama istemeyebilir demişti bir de atak ayı gayet normal takma ona bir gariplik olduğunu hissettirme geçer canım
Betul2021 Bizimde geçen hafta hem bebeğim 2 aylık aşılarını oldu bende covit aşısı oldum ama meme reddi yaşamadık canım ama huzursuzluk oluyor tabi o senin aşınla alakalı değil bence