İyi geceler kızlar bi sorum olucak adetim 10 gün gecti 5 gun önce gebelik testi yaptım bıraktım neyse sonra i baktik silik bi cizgi kurumuş görünüyor şok gecirdim. Sonra 2 test daha yaptım biri yine silik cikti diğerinde bisy cikmadi Gittim kan verdim . 0.100 çıktı doktor gebelik yok dedi ama hala adet olmadim . dün oldum sandim kahverengi bi akıntı oldu devam ı gelmedi oglumda acik pembe bi kan gelmiştı başına. Gelen daha sonra böyle haMile olduğunu öğreNen varmi