Senemsedat133 8.aylık anne olarak 🥰
sütünü göğsünün rahatlaması için sağ beneğin şuan hem emip hem sağdıgınj içebilirse içsin bu aylarda kilo alımı daha iyi olur
sağıp dolaba atıp 3 ay sonra kullanmazsan boşa gitmesin dondurucuda ömrü 3 ay onun yerine sağıp hem emzirip hem içirmen daha iyi olur keşke ben öyle yapsaydım çoğu sütüm böylelikle boşa gitti ve biberon emzikte tutmayan bir çocuk. Ek gıda döneminde ve bu 3. 4 aydan itibaren etrafa ilgisi arttığından pek emmek istemeyebilir kısa sürebilir
Sütün azalmıyor ama süt kanalları genişliyor ve bebeğin daha hızlı sütü boşalttığından yumuşaklık olmaya başlıyor ama süt yok demek değil bu ihtiyaç halinde tekrar sağıp sütünü kullanabilirsin ♥️
çalışacaksanız eğer buzluğa atın ama ev hanımı evdeyseniz arada dışarı çıkıyor veya anneanne babaanne bırakmak zorunda kalırsanız gün içinde veya akşamdan sağmanız yeterli