10 aylık oğlum var Antalya’da yaşıyoruz. Havalar soğudu. Odada klima vs açmıyoruz uyurken. Ve altını çıkarıyorum. Üzerinde zıbın ve uzun kollu üst oluyor. Altı çıplak. Çorap zaten yok. Üzerine bi nohut battaniye örtüyorum. Yanımda yatıyor zaten, üstelik üzerini çok açmıyor. Ve bu şekilde çok rahat ve uzun uyuyor ☺️Oda derecemiz 21-21.4 arası