Ezgiray02 ben her ikisinide aldım 18 ayında başladık eğitime biz ama çncesinde baya öğrenmişti nereye yapılacağını falan ilk lazımlık denedim 1 gün genelde hep altına kaçırdı daha sonra klozete götürdüm direk yaptı hem büyüğünü hem küçüğünü ve bana göre daha kullanışlı ve pratikti bide lazımlığına alışan klozetten korkabiliyormş sanırım neyse tabi bizim oğlan 3 hafta boyunca gitti çişe kakaya ilk 2 gün kaçırdı birdaha asla kaçırmadı altına demek isterdimkü 4. Haftada en ufak hayır demem de veyatta onun en ufak sinirlenmesinde gözümün önünde zorla olmadığı halde ıkınarak işemeye başladığını gördüm artık sonu gelmiyordu ve bezledim şimdi 24 aylık 18 aylıktan beri kakasını söylüyor birtek kakası geldiği an klozete götürüyorum yapıyor yani bana kalırsa eğer biliyorsa en önemlisi gece kuru kalkıyorsa muhakkak başlayın biz bide gece mama içip sabahlara kadar işiyorduk oda çok zorluyordu beni olmadı akışına bıraktım sonuçta korkutmadım onu üstelemedim bezi taktıktan 2 hafta kadar snra kakasını söylemye başladı şuan eğitim versem belki yapar ama haşa gece en az 7 kez işer ondan cesaret edemiyorum 🙄