Maral_sultan Bayanlar merhaba bebeğim 1 aylık dün göz doktoru göz tansiyonu olabilir gösterin dedi narkoz altında bakacaklarmış bir de bu durumu yaşayan var mı
gamzeekeles Maral_sultan Merhaba benim oğluma da bakacaklar süreç nasıl geçti bilgi verebilir misiniz ? Öncesinde kaç saat emzirmediniz anesteziden sonra ne kadar süre emzirmeye müsade yok ve huysuzluk falan olmuş muydu?