Kızlar ek gıda veriyorum malum 7 aylık olduk fakat bebeğim günde 4 5 defa azar azar kaka yapıyor. Yani yaptığında tabiri caizse ceviz kadar yapıyor bazende daha küçük. Bu bir problem mi çok merak ediyorum başına böyle bişey gelen varmı? Doktora gitmelimiyim