Ya burda anne korktuğu şeyi yazmış sert tepki vermeye ne gerek var bi tanıdığım 6 aylık ken eşi bişey var hissediyorum bebeğim de diye doktor doktor gezmiş en sonunda otizim denildi tedavi görüyor bebeği ve bana dediği anne hisseder sakın sarsaklama içinde şüphe kalmasın doktora götür bişey hissedersen dedi