Arkadaşlar aday memurum benim 11 ay hizmetim var 2 bucuk aydır ücretsiz izin kullandım adaylık sürem uzamasın istiyorum ama ücretsiz izne ayrıldığım için senem dolmadı dolmadığı için de uzayabilir doğum borçlanması yapsam yerine geri gelir mi günler acaba bilgisi olan nolur bi baksın