Oglum 19 aylik 10 once kizim dunyaya geldi ama daha oncesinden beri dudagini kopariyor davranks bozuklugu basladi 1aydir falan uykuda bile kopariyor. Oldukca ilgileniyorum ama onune gecemiyorum cicuk doktoruna klntrole gittigimde soyledim gecen hafta ustune dusmeyin dedi bepantol krem verdi.
Sizlerde buna benzer durum yasayan varmi varsa neler yaptiniz?