Samedm Kizlar merhaba bebegim 2aylik dogdugundan beri dilinin ustu pamukcuk karbonatlı suyla sildim gitmedi mikostatin fayda etmedi.baska önere bildiğiniz birşey varmi🥺bembeyaz dilinin üstü
ecrinaselin_annesi Samedm Bacim karadut şurubu al hünnap markası eczanede satılıyor temiz bir beze biraz dök ve onunla sabah akşam Temizle hiç bisi kalmıyor benim kızıma kullandım şükür geçti deneyin pişman olmazsınız
Alaralarin Samedm karbonatlı su ılık şeklde gazlı bezle temizlesen iyi gelir günde 3,4kez biberon kullanıyorsanız sürekli dezenfekte edilmesi gerekir unutmayın sağlıcakla…
Canan_2 Canım mikostatini düzenli kullan birde her beslenme sonrası 1 çay kaşığı su verirsen ağzını temizler. Bizde de vardı aynı durum bu şekilde geçti. İnşallah senin bebeğinde de işe yarar
Samedm Canan_2 siz nasi kullanyorsunuz mikostatini bezr dokub oylemi silyorsunuzu ya suya dokub oyle bana doktor suya dok biraz oye sil eczanedende sordum oda beze dok oyle sil dedi her ikisinde yaptim sonuc aynu biraz gecyor sora yine
Ayd23 ecrinaselin_annesi ben kullanıyorum 2,5 aylık ama korkuyorum bu emiyor silerken ağzını böyle iştahlı iştahlı hem ödüm kopuyor hem geçmesi için yapıyorum. Ne zamana geçer
ecrinaselin_annesi Ayd23 Karadutu mi iştahlı emiyor? Benim kızımda o kadarlikti kullanmaya başladım 1 haftaya kalmadan geçti. Onunla temizledikten sonra biraz su verin isterseniz ben öyle yapmıştım
ecrinaselin_annesi Samedm sonucu mutlaka buraya yaz ama birine faydam olduğun bilmek mutlu eder beni 🌼
Yesillerdeneda Karbonatlı suyla sadece bebeğin ağzını silmek yetmez eğer emziriyorsanız, her emzirme sonrası meme ucunuzu da onunla silin