3-4 gündür Bi boğaz ağrısı afedersiniz içim balgam dolu bitmiyor bir türlü kronik faranjitim var sanırım yine öyle oldu ve öksürük var çok değil az ama sanki ciğerlerimden geliyor. Geçen eşimle tartıştık sinirimden balkonda oturdum kaç saat öfkeyle kalkan zararla oturur misali ne iyi gleir acaba boğazıma