Hanımlar iyi geceler, ismini vermeyeyim bir derneğin üyesiydim. Ancak verilen sorumluluklar artık çok agir ve zorlayıcı olmaya başladı bebeğimle ilgilenemiyorum doğru düzgün bu yüzden. Dernekle ilisigimi kesmek istiyorum ama nasıl yapabilirim bilmiyorum. Daha önceden hiç böyle birşey yaşayan oldu mu olduysa bana yardımcı olabilir misiniz?