Alfabeta bizimki de 10 aylik olmasina az kaldi. Zayen normakde pek bir rutinimiz yoktu uyku konusunda ama bu siralar iyice şasti hersey. Sanirim hem disler hem fazla hareketlenme donemi diye asla uyumak istemiyor. Uyuyunca da bazen bakiyorum iyi uyumus bazen bakiyorum resmen gece yarisi uyanip karanlikta oyun oynattigim dahi oldu ya 🤷♀️