Blt-aslmom benim de kızım Aralık doğumlu ve ben de 1 yaş çekimi yaptırmak istiyorum. Aslında çok yerle de görüşmüştüm ama netleştiremedim henüz. Yeni doğan çekimini ayla foto ile yaptık ama 1 yaş için kendisini yetersiz gördüm açıkçası. En içime sinende Pendik’te foto eylem Özmen oldu ama onun da iletişimini sevmedim. Bakalım artık