Ipekada34 Canım bende hamileyim ama benim oğlum 2 yaşına girecek ocak ayında ben hamileliğimi öğrendikten sonra bile 1.5 Ay kadar emzirdim son 2 haftadır emmiyor hiç ama benim oğlum senin bebeğine göre büyük o yüzden kestim yaşıda gelmişti ama sen en azından 5 aya kadar emzir yani en azından 1 yaşını az geçsin öncelikle onu söyleyim ha bıraktırırım diyorsan da
Biraz sabırlı olman gereken bi süreç tamam biraz zor bi süreç ama ina bana geçiyor belkide senin bebeğin daha kolay bırakacak çünkü benimki kadar bilinçli değil tez vazgeçebilir belki Sabahı kesmek çok kolay oldu çünkü uyanır uyanmaz kahvaltı hazırlıyorum ve yiyordu ama öğlen baya zorladı açtım göğüsümü emmek istedi önce hayır annecim emmek yok artık ama sarılabilirsin oynayabilirsin vs derken öyle sakinleşip uyudu ilk 3 gün böyle oldu sonraki günlerde de annecim çok uykum geldi ben yatıyorum diyip yatağa yatıyorum biraz ağlıyor beni caydırmaya çalışıyor kaldırmaya çalışıyor baktı bende iş yok mecbur gelip yanıma yatıyor sırtına piş piş yapıyorum dalıyor zaten uykuya akşamda dediğim yapıyorum genelde babası ile uyuyor beni istemiyor akşam uykuya dalarken çok şükür sorunsuz bir şekilde hallettim inşallah şimdide soruyorum annecim emelim mı diye yok diyor 😂 1.5 hafta olmasına rağmen
Gece emmesinde de şöyle oldu
Biz temmuz ayında memleketten İstanbul’a gelince artık dedim yeter çünkü artık ne o uyuyordu ne de ben o yüzden kafama koydum gece uyandı 1-2 beşiğini salladım kucağıma aldım piş piş yaptım annecim emmek yok ama sabah kalkınca emebilirsin diye konuştum uykuya daldığı da oldu 3 saat uyumayıp oyun oynadığımızda oldu zaten çok çok 4-5 gün bilemedin 1 hafta oda bebeğin seni çok zorlarsa ki sanmam sonra alışıyor