Rukiye20 senle aynı kafadayız canım şuan kızım 13 aylık park yatakta yatıyor (ölçüsü 70×110) ben de 5 aylık hamileyim oğlumuz olacak inşallah ben şöyle düşündüm kızımın park yatağına oğlumu alırım kızıma da daha geniş bi park yatak alırım dedim en son .. kızıma montessori alsam çok yer kaplar ve ilerde odaları olacağı zaman biçimsiz olur diye şuan gittiği kadar park beşikte ikisini de yatırmayı düşünüyorum