Kızlar merhaba sezaryen oldum 2 ay önce 2 aydır sol göğsümde bıçak girer gibi ani acı iğne batması tarzında sızlama bazen anlık ağrı oluyo geçiyor. Kalple mi ilgili sütle mi anlamıyorum sağ göğsümde bişey yok. Yaşayan var mı aranızda doğum sonrası aynısını ?