Merhabalar.
10 gün önce üst dudağıma yarım ml dolgu yaptırdım. Çok memnunum ama topaklanmam hala geçmedi. Bu saatten sonra geçer mi bu topaklanma endişe etmeye başladım. Herkes dudağım apse oldu diye biliyo. Yardımcı olun. Ben bunu nasıl aşarım. Eritme yaptırmak istemiyorum sadece topaklanma gitsin yeterli. Var mı başına böyle bişey gelen naptınız bana bi yardımcı olun.