Kürtaj sonrası bugün 68. Gün ve hala regl olmadım testler negatif ağrım yok sancım yok hiç birşeyim yok doktora gidicem ama rahim filmi isterler diye çok korkuyorum yada kötü bisey duyarım diye tekrar operasyon derler diye başına gelen var mı böyle bişey ya