Merhaba kızlar oğlum 2 aylık olmasına 3 gün kaldı nasıl geçiyor gününüz bebişler nasıl🥰
Biz iyiyiz oğluşum gogsumde uyumaya alıştı yatırınca uyanıyor agliyo bende emzik verdim zorla aldı şimdi onla bı nevi iyiyim ama bide uykuya dalamiyor 10 dk uyuyo uyaniyo uykusuzluk çok zorluyor beni sizde durumlar nasıl 🌸🙃🕊️