Osmnn_457 ben pardesü ve şal aldım ilk. İkinci kapanışımdı çünkü. İlk kapandığımda yapamadım 16 yaşındaydım daha, bunalmıştım açıldım. Sonra bir hoca anneme keşke kızına pardesü alsaydın o vakit açılması zor olur demişti 😂 çok mantıklı olduğunu düşündüm, ne kadar çok katman geçirirsen üstüne, hepsini bir anda çıkartmak zor olurdu çünkü. Ben de ikinci kapanışımda ilk olarak siyah kaşe bir pardesü ile asker yeşili bir şal aldım 🤭🤭