Merhabalar benim bebegim 10 aylik sut alerjimiz vardi daha oncede yazmistim vucudumuzda lekeler cikiyordu hepsi söndü ama yanagimizdaki leke asla gecmiyor artik alerji degil diycem o derece, doktorumuzun verdigi kremlerde ise yaramiyor en son kendim arastirdim hipokort diye kortizonlu bi krem kullandik ama kremi kullanmadigim zaman tekrarliyor ve korkuyorum kortizonlu krem zarari olurmu..varmi bu sekilde olan aranizda duyan bilen 😔 yanagimizin resminide ekliyorum.
https://imgyukle.com/f/2021/11/08/kcN7Ko.jpghttps://imgyukle.com/f/2021/11/08/kcN7Ko.jpg