Kızlar merhaba;
2 buçuk aylık oğlum var erkenden sünnet ettirip çocuk küçükken hem onun için hem benim için rahat olur diye düşünüyorum. Bugün bşakşehir çam ve sakura da aylık kontrolümüzde doktoruna sordum. Burda acil bi durum olmazsa çok geç tarihe atıyorlar yd yapmayabiliyorlar tam bilgim yok dedi. İstanbul Avrupa yakası bebeğini sünnet ettiren var mı devlet hastanesi önerisi olan ? Varsa çok makbule geçer doğrusu 😂 dönmeye başlamadan halletmek istiyoruz ama tecrübeli olan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.