Tubacnr0 lansinoh u benim gbi iyi sanıp lütfen almayın bir emzirme danışmanı bana lansinoh yerine mamajoo al demişti, daha önce webaby kullandım göğsü koruması ve vakum gücü daha iyiydi marka olarak beğenmediğim halde bu yorumu yapıyorum. Doktorumuz Philips aventi önerdi pahalı die almamıştım. Birde kraft tan memnun kalanlar var