1 yaşında kızımın sakin bir yapısı olmasına rağmen sürekli kucak istiyor tuvalete bile gidemiyorum aynı odada koltukta oturduğumda bile bacaklarıma yapışıp kucak istiyor ve arsı arkası kesilmeyen ağlama krizleri ne yapacağımı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum😟