Mrym_01 canım o sadece acıktığı için değil senin kokunu özlediği için , uykusu geldiği için , korktuğu için , dış dünyaya alışamadığı için , bir tek senin kokunu bilip kendini güvende hissettiği için emmek istiyor. Mama yı hazmedemedği için uyuyor öyle çok. Bence kendine de sütüne de güven. 40 gün sabret sonra o kadar sık emmek istemiyorlar