Bebeğim 1 aylık. Her gün Öğlen 13.00 ile 15.00 arası ve akşam 11.00-01.00 arası sürekli ağlıyor. Zaten günde iki kere bu kadar uzun uyanık kalıyor onda da sürekli ağlıyor ne yaparsam yapayım susturamıyorum. Kolik bir bebek mi ? Bebeğimin uyanık olduğunda sakin sakin yatıp etrafını dinlediğini görmedim daha. Uyanıkken ağlıyor onun dışında emip uyuyor. Böyle olan var mı? Psikolojim bozuldu artık